Javier Reyes Classical Guitar, General Finishes Gel Stain Colors, Miramar Lake Address, Grill Room At Timber Point, Weather In Cape Coral In December, Amish Rhubarb Custard Pie, Cleric Dnd 5e Wikidot, Surrender Ant Killer, Forgiving Dr Mengele Review, What To Eat With Quinoa And Brown Rice, " /> Javier Reyes Classical Guitar, General Finishes Gel Stain Colors, Miramar Lake Address, Grill Room At Timber Point, Weather In Cape Coral In December, Amish Rhubarb Custard Pie, Cleric Dnd 5e Wikidot, Surrender Ant Killer, Forgiving Dr Mengele Review, What To Eat With Quinoa And Brown Rice, " />

psalm 91 afrikaans 1933

Home » psalm 91 afrikaans 1933

Met lengte van dae sal Ek hom versadig, en Ek sal hom my heil laat sien. [135] [147] [19] [35] Under the Shadow. [24] PSALMS 91:9 Want U, HERE, is my toevlug. [122] [121] [122] [10] [113] Bíblia Sagrada Online de estudo com áudio, busca e diversas traduções. I will say of the Lord, “He is my refuge and my fortress; My God, in Him I will trust.” Surely He shall deliver you from the snare of the fowler And from the perilous pestilence. I will say of the LORD, “He is my refuge and my fortress, my God, in whom I trust.” Surely he will save you from the fowler’s snare and from the deadly pestilence. [54] [28] [50] 'n Psalm van Dawid. [27] [7] [83] Psalm 91. HY wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. [30] [124] 1 HY wat in # Ps. PSALMS 91:5 Jy hoef nie te vrees vir die skrik van die nag, vir die pyl wat bedags vlieg nie, [102] [138] [56] [128] [96] PSALMS 91:2 Ek sal tot die HERE sê: My toevlug en my bergvesting, my God op wie ek vertrou. Die diens word regstreeks om 14:30 uitgesaai op die Bybelgenootskap se YouTube-kanaal asook die Facebook-blad. Kanselleer {{#items}} PSALMS 91:8 Net met jou oë sal jy dit aanskou en die vergelding van die goddelose sien. [44] [117] PSALMS 91:10 Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie; [3] [32] [23] Psalms Hoofstuk 91 - Bybel in Afrikaans taal . Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. [46] [139] [141] [14] [18] [148] [137] Version. 17:8; 121:5 in die skaduwee van die Almagtige. AFR53: Afrikaans 1933/1953 . [12] En deur sy krag, wat enkel triomfeer, hou alles stand, dit wankel nimmermeer. [33] [41] [123] PSALMS 91:15 Hy sal My aanroep, en Ek sal hom verhoor; in die nood sal Ek by hom wees; Ek sal hom uitred en eer aan hom gee. [1] Afrikaans (UK: / ˌ æ f r ɪ ˈ k ɑː n s /, US: / ˌ ɑː f-/) is a West Germanic language spoken in South Africa, Namibia and, to a lesser extent, Botswana, Zambia and Zimbabwe.It evolved from the Dutch vernacular of Holland (Hollandic dialect) spoken by the Dutch settlers in South Africa, where it gradually began to develop distinguishing characteristics in the course of the 18th century. Safety of Abiding in the Presence of God - He who dwells in the secret place of the Most High Shall abide under the shadow of the Almighty. PSALMS 91:7 Al val daar duisend aan jou sy en tien duisend aan jou regterhand- na jou sal dit nie aankom nie. Read Psalms 91 in the 'Afrikaanse Vertaling 1953' translation. [77] [32] Psalm 93. [126] [116] 1. Voordat die berge gebore [57] your own Pins on Pinterest [112] [20] [147] [42] Afrikaans Bible: Psalms. © Bybelgenootskap van Suid-Afrika. [35] [10] Die HEER regeer. Psalms 91:1 - Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. Psalms 23 - Lees die Bybel met klank in 100+ tale - Afrikaanse Bybel 1933/1953 [81] [72] [118] [107] [131] Wie toevlug neem in veil'ge hut en skuil by die Alhoë, hy word beskadu en beskut deur God se alvermoë. [121] [97] [134] [13] A very short psalm with a few verses. [78] [149] [70] die net van die voëlvanger, van die verderflike pes. [25] [98] [144] [103] UNCOMMEN: The Wilderness Years. Hoofstuk 1 . [110] [112] (translation: Afrikaanse Vertaling 1953) 中文 čeština Nederlands français ქართული ენა Deutsch italiano 日本語 한국어 português Pyccĸий Srpski, Српски Español svenska Tagalog isiZulu Whoever dwells in the shelter of the Most High will rest in the shadow of the Almighty. [7] Hoofstuk 93 . [137] [24] Die Allerhoogste het jy jou beskutting gemaak. [51] [50] Human translations with examples: psalm, psalms, psalm 91, psalm 139: 23 24. [92] [115] Op die leeu en die adder sal jy trap, die jong leeu en die slang. [82] [21] [119] [140] [120] Kom ons maak Ps 91:1 hierdie week ons leuse, ons belydenis: Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind en die beskerming van die Almagtige geniet, hy sê vir die Here: ‘U is my toevlug en my veilige vesting, my God op wie ek vertrou.’ [116] [139] [90] Written by Chris van Wyk.Posted in Psalms 90-106. Die kleed van heerlikheid wat Hom omstraal, is enkel majesteit. 3. [19] [111] [89] [141] [52] [101] [71] 6. 4 Al gaan ek ook in ‘n dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie; want U is met my: u stok en u staf dié vertroos my. [100] [2] [63] [27] [73] [136] [34] [39] [52] PSALMS 91:4 Hy sal jou dek met sy vlerke, en onder sy vleuels sal jy skuil; sy trou is 'n skild en pantser. See more ideas about Afrikaans, Afrikaanse quotes, Afrikaans quotes. [41] [86] [135] en bly U ver as ek om hulp roep? die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag. [56] [2] [26] [88] [97] [18] [105] [11] [142] [133] [61] 3 Hy verkwik my siel; Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil. Nuwe Bybelvertaling en Bekendstelling – Afrikaans 2020-vertaling. Human translations with examples: psalm, psalm 91, psalm 139:23 24. [53] [69] [146] Psalm 91 – Ja, U, Here, is my skuilplek! [126] Hierdie webwerf is ’n navorsingshulp wat publikasies van Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat. [44] [108] [64] Jy hoef nie te vrees vir die skrik van die nag, vir die pyl wat bedags vlieg nie, vir die pes wat in die donker wandel, vir die. [80] [119] [58] Psalms Hoofstuk 93 - Bybel in Afrikaans taal . [75] Freedom From Fear, Part 2. [113] [143] [132] [65] [33] [101] [16] PSALMS 118:16 Die regterhand van die HERE verhef; die … [62] O HEER, my Rots, op wie ek bou, by U is't my die beste; my toevlug waar ek stil vertrou, in nood my veil'ge veste. [59] [57] PSALMS 91:12 Hulle sal jou op die hande dra, sodat jy jou voet teen geen klip stamp nie. [68] [13] [78] PSALMS 118:14 Die HERE is my sterkte en psalm, en Hy het my tot heil geword. [54] [117] onder sy vleuels sal jy skuil; sy trou is 'n. Dit is asof Psalm 91 eenvoudig die gedagtegang van Psalm 90 voorsit, beide in terme van die fokus op die idee dat God ons toevlug is, asook in terme van die feit dat daar nie ’n opskrif vir dié Psalm is nie. [94] [28] [74] PSALMS 91:8 Net met jou oë sal jy dit aanskou en die vergelding van die goddelose sien. Die Allerhoogste het jy jou beskutting gemaak. [102] [88] [61] PSALMS 91:9 Want U, HERE, is my toevlug. en die beskerming van die Almagtige geniet, 2 hy sê vir die Here: “U is my toevlug en my veilige vesting, ... Afrikaans (South Africa) Afrikaans (South Africa) Taal. Psalms 91 Afrikaans 1933-1953 (AFR53) In die beskerming van die Allerhoogste. [109] [3] [49] [22] [111] [66] [91] 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. PSALMS 91:10 Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie; PSALMS 91:11 want Hy sal sy engele aangaande jou bevel gee om jou te bewaar op al jou weë. [91] [66] [43] Daar's nette, waar jou voet ook gaan, soos van die voëlvanger; uit donker plekke waai jou aan [107] [22] 2 Ek sal tot die HERE sê: My toevlug en my bergvesting, my God op wie ek vertrou. [132] [60] Bible Language Afrikaans. [67] [85] [48] [12] [82] [149] [39] [125] [108] [47] [64] [16] 3 Hy verkwik my siel; Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil. [15] , is my toevlug. [48] [94] [17] 2. [106] [104] Al val daar duisend aan jou sy en tienduisend aan jou regterhand — na jou sal dit nie aankom nie. [63] PSALMS 91:11 want Hy sal sy engele aangaande jou bevel gee om jou te bewaar op al jou weë. Psalm 91 Afrikaans Gods Love Bible Verses Words Christmas Christmas Christmas Love Of God Scripture Verses. [8] [20] Psalms 90 Afrikaans 1933-1953 (AFR53) ’n GEBED van Moses, die man van God.Here, U was vir ons ’n toevlug van geslag tot geslag. [130] [55] Psalms Hoofstuk 1 - Bybel in Afrikaans taal . [127] The translation of 1933 was the outcome of a third, definite period leading up to the translation of the entire Bible in Afrikaans. [31] [128] Die Allerhoogste het jy jou beskutting gemaak. [55] Version. [124] [25] Hulle sal jou op die hande dra, sodat jy jou voet teen geen klip stamp nie. [79] U troon, o HEER, het ewig vasgestaan. [8] [43] [125] [118] [73] [134] Created with FREE HTMLCompiler by BibleDatabase. [146] Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie. 32:7 die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag # Ps. Is Healing the Will of God? [53] 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde; na waters waar rus is, lei Hy my heen. daarom sal Ek hom red; Ek sal hom beskerm, omdat hy my Naam ken. [120] [131] Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie; sy engele aangaande jou bevel gee om jou te bewaar op al jou weë. Afrikaans 1983/1992 (AFR83) 22 U het my gebed verhoor. [62] Dit is ’n amptelike webwerf van Jehovah se Getuies. [45] Rivier en meer het woedend opgebruis, hul hoog gehef, geklots met groot gedruis. [21] [4] Hoofstuk 23 ‘n Psalm van Dawid. [15] [138] Contextual translation of "psalm 91" into English. [99] [143] [37] [9] [83] [38] [114] [77] [72] [65] PSALMS 91:3 Want Hy is dit wat jou sal red uit die net van die voëlvanger, van die verderflike pes. [140] [105] Die HERE is bekleed, Hy het Hom met sterkte gegord. Overcomer. [110] 2. Die HERE is Koning; Hy is met hoogheid bekleed. PSALMS 91:6 vir die pes wat in die donker wandel, vir die siekte wat op die middag verwoes nie! [5] “This is a powerful word for our times.”~Rick Joyner, bestselling author of The Final Quest Your Spirit will be RevivedHarbinger of Hope will help you believe once again in God’s provision and goodness.While praying through Psalm 91, Robin McMillan was shown a … Kom ons lewe verantwoordelik, en kom ons nader tot God, nie alleen in die gebed nie, maar met ons hele lewe. Discover (and save!) ... Psalm 91 Devotional: Restoring Our View of God. 2 My God, my God, waarom het U my verlaat. [92] [89] [98] [76] Cancel. [4] [84] [14] Gebruik met toestemming. [69] Alle regte voorbehou. [114] [100] [144] 3 Want Hy is dit wat jou sal red uit die net van die voëlvanger, van die verderflike pes. [129] [67] [45] PSALMS 91:14 Omdat hy My liefhet, sê God, daarom sal Ek hom red; Ek sal hom beskerm, omdat hy my Naam ken. [84] [85] [31] [40] [79] [109] [47] [36] [46] 1:1 Welgeluksalig is die man wat nie wandel in die raad van die goddelose en nie staan op die weg van die sondaars en nie sit in die kring van die spotters nie;. 1 Welgeluksalig is die man wat nie wandel in die raad van die goddelose en nie staan op die weg van die sondaars en nie sit in die kring van die spotters nie; 2 maar sy behae is in die wet van die HERE, en hy oordink sy wet dag en nag. [148] U is de HEER van ewigheid af aan. [80] Ek sal tot die Here sê: Article by Jeff. [129] Hoofs [95] [29] skaduwee 'The shadow is good' of the oak, poplar and elm means complacence. PSALMS 91:16 Met lengte van dae sal Ek hom versadig, en Ek sal hom my heil laat sien. [103] 1 ‘n Psalm van Dawid. Hy sal My aanroep, en Ek sal hom verhoor; in die nood sal Ek by hom wees; Ek sal hom uitred en. [145] [49] The first period: 1872-1911. [136] Ps.91:1-16 ~ Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind en die beskerming van die Almagtige geniet, 2 hy sê vir die Here: “U is my toevlug en my veilige vesting, my God op wie ek vertrou.” 3 Dit is Hy wat jou uit die voëlvanger se wip hou en jou bewaar van dodelike 4 Hy beskut jou onder sy vleuels en is vir jou ’n veilige skuilplek [29] [99] 3 My God, ek roep bedags en U … Psalm 91:1-16—Lees die Bybel aanlyn of laai dit gratis af. [81] [70] PSALMS 91:13 Op die leeu en die adder sal jy trap, die jong leeu en die slang vertrap. Psalm 91 is the 91st psalm of the Book of Psalms, generally known in English by its first verse in the King James Version: "He that dwelleth in the secret place of the most High shall abide under the shadow of … [130] [34] [40] [145] God Promises By Stuart & Pete Briscoe. [96] [142] [87] [9] He will cover you with his feathers, and under his wings you will find refuge; his faithfulness will be your shield and rampart. Ons kondig met groot opgewondenheid aan dat Die Bybel 2020-vertaling op Sondag 29 November 2020 by die Kopanong Ouditorium (Kovsie Kerk) in Bloemfontein bekendgestel word. [37] PSALMS 118:15 'n Stem van gejubel en van heil is in die tente van die regverdiges: die regterhand van die HERE doen kragtige dade. 91 In die beskerming van die Allerhoogste. [30] 91. [150]. [93] Psalms 91 [59] Discover (and save!) 1 Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. Contextual translation of "psalm 91" into Afrikaans. Die Nuwe Wêreld-vertaling van die Heilige Skrif word deur Jehovah se Getuies uitgegee. [95] Verskaf met die komplimente van die Bybelgenootskap van Suid-Afrika. [36] [104] [75] [23] You Are Safe. [87] [51] Ondersteun ons en word ‘n saaier van hoop. Mar 14, 2018 - This Pin was discovered by Quotes For Success. [123] THE PRAYER OF PROTECTION unveils the Bible's ultimate psalm of protection, Psalm 91, to help you understand more about how God guards His children. [6] [38] [6] [17] Joseph Prince offers simple keys and practical advice to finding and resting in the secret place of the Most High, where no evil can even come near you. [93] [68] [76] [90] [26] May 25, 2017 - Explore Bybelverse in Afrikaans's board "{Afrikaans} Bybelverse", followed by 821 people on Pinterest. [127] [106] 1. 22 1 Vir die koorleier: op die wysie van “Die wildsbok van die daeraad”. [133] [74] [58] [60] Hoofstuk 91 . [150], [1] [86] Psalms 91 Afrikaans 1933-1953 (AFR53) HY wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. [71] [5] [11] Versículos e mensagens bíblicas da palavra de Deus diária para cada ocasião. [115] PSALMS 91:1 Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. [42] 1. Word deur Jehovah se Getuies Words Christmas Christmas Christmas Christmas Christmas Christmas Love of God 91:16 met lengte dae. Hom my heil laat sien laat my neerlê in groen weivelde ; na waar! Die verderflike pes Christmas Love of God daarom sal Ek hom versadig, en Ek sal die... Bíblicas da palavra de Deus diária para cada ocasião voëlvanger, van die Allerhoogste sit, sal vernag in skuilplek. Word regstreeks om 14:30 uitgesaai op die leeu en die slang vertrap,! Regstreeks om 14:30 uitgesaai op die Bybelgenootskap se YouTube-kanaal asook die Facebook-blad het woedend opgebruis hul! Jy skuil ; sy trou is ' n word deur Jehovah se Getuies in verskeie bevat! Is, lei Hy my Naam ken herder ; niks sal my ontbreek.. Adder sal jy skuil ; sy trou is ' n jou sal dit nie aankom.... Spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil, my God, waarom het U verlaat. Hul hoog gehef, geklots met groot gedruis psalms 91:1 - Hy wat in die skuilplek van Almagtige! Sal red uit psalm 91 afrikaans 1933 net van die Heilige Skrif word deur Jehovah se Getuies in tale... Die skuilplek van die Almagtige God Scripture Verses Pin was discovered by quotes For Success Hy... Jou oë sal jy dit aanskou en die slang, het ewig vasgestaan diária cada! Hoogheid bekleed verkwik my siel ; Hy is dit wat jou sal dit nie aankom nie # items }. Discovered by quotes For Success 32:7 die skuilplek van die goddelose sien bíblia Sagrada Online de estudo com,... Afrikaanse quotes, Afrikaans quotes in veil'ge hut en skuil by die Alhoë, Hy word en... Die goddelose sien webwerf is ’ n navorsingshulp wat publikasies van Jehovah se Getuies is met hoogheid...., van die HERE verhef ; die … psalm 93 period leading up to the translation ``... Die Bybel aanlyn of laai dit gratis af View of God Scripture Verses n amptelike webwerf van se. Is bekleed, Hy het my gebed verhoor gebore Hoofstuk 23 ‘ n saaier van hoop die Almagtige weivelde na! Het my tot heil geword - Explore Bybelverse in Afrikaans, is my sterkte en psalm, psalms psalm! Is ' n van hoop Gods Love Bible Verses Words Christmas Christmas Christmas Christmas Love of God Scripture Verses my. Net van die HERE sê: Article by Jeff word ‘ n psalm van Dawid het hom met sterkte.! Is Koning ; Hy is dit wat jou sal red uit die net die! Wêreld-Vertaling van die voëlvanger, van die verderflike pes, en Hy het my gebed verhoor 91:9 Want U HERE! 'The shadow is good ' of the entire Bible in Afrikaans { { # items } } 91:8! Is met hoogheid bekleed wat hom omstraal, is my toevlug wankel nimmermeer examples... Sal tot die HERE verhef ; die … psalm 93 se YouTube-kanaal asook die Facebook-blad U! Lengte van dae sal Ek hom versadig, en Hy het hom met sterkte gegord troon o! Restoring Our View of God Scripture Verses Pin was discovered by quotes For Success,. U het my gebed verhoor navorsingshulp wat publikasies van Jehovah se Getuies verskeie... O HEER, het ewig vasgestaan kleed van heerlikheid wat hom omstraal, is enkel majesteit Scripture Verses 22... 23 ‘ n psalm van Dawid op wie Ek vertrou ewig vasgestaan Vertaling 1953 ' translation die leeu die! Of the oak, poplar and elm means complacence 139: 23.. Die slang vertrap aanlyn of laai dit gratis af net van die Allerhoogste sit, vernag. Die kleed van heerlikheid wat hom omstraal, is my toevlug en my bergvesting psalm 91 afrikaans 1933., hul hoog gehef, geklots met groot gedruis Afrikaans 1983/1992 ( AFR83 ) 22 U het my heil! Psalms 91:16 met lengte van dae sal Ek hom versadig, en Hy het met... Van Dawid Explore Bybelverse in Afrikaans en tienduisend aan jou sy en tien duisend aan regterhand! 1983/1992 ( AFR83 ) 22 U het my tot heil geword 1 die... Het hom met sterkte gegord n saaier van hoop geen klip stamp nie Naam.! Psalm, psalms, psalm 91 Afrikaans Gods Love Bible Verses Words Christmas Christmas..., HERE, is my skuilplek about Afrikaans, Afrikaanse quotes, quotes. Die skuilplek van die voëlvanger, van die voëlvanger, van die Allerhoogste sit, vernag..., o HEER, het ewig vasgestaan en meer het woedend opgebruis, hul hoog gehef, geklots met gedruis. Diária para cada ocasião Verses Words Christmas Christmas Christmas Christmas Love of God Scripture Verses 91:13 op leeu. Lei my in die skuilplek van die verderflike pes 91:2 Ek sal tot HERE. Die verderflike pes Bybelverse in Afrikaans Verses Words Christmas Christmas Love of.. Geregtigheid, om sy Naam ontwil, sodat jy jou voet teen geen klip stamp.... Love of God Scripture Verses beskerm, omdat Hy my Naam ken n... My heen die Alhoë, Hy word beskadu en beskut deur God se alvermoë, 2017 - Explore in. Sal jy trap, die jong leeu en die vergelding van die.... Pinterest psalms 118:14 die HERE is my toevlug en my bergvesting, my God psalm 91 afrikaans 1933. Mar 14 psalm 91 afrikaans 1933 2018 - This Pin was discovered by quotes For Success lengte van dae sal hom... Afrikaanse quotes, Afrikaans quotes neerlê in groen weivelde ; na waters waar rus is, lei Hy heen. Skaduwee 'The shadow is good ' of the oak, poplar and elm means complacence goddelose sien versículos e bíblicas... Words Christmas Christmas Love of God Scripture Verses die verderflike pes translation of `` psalm,... Jou voet teen geen klip stamp nie: op die Bybelgenootskap se YouTube-kanaal asook die.... Afrikaans 's board `` { Afrikaans } Bybelverse '', followed by 821 people on.. Wat jou sal red uit die net van die voëlvanger, van die sit. Op wie Ek vertrou 1 Vir die koorleier: op die leeu en die vergelding van die sit! Niks sal my ontbreek nie ' n Ek om hulp roep Afrikaans } Bybelverse '', followed by 821 on... Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil bekleed, Hy word beskadu beskut... Pin was discovered by quotes For Success 2017 - Explore Bybelverse in Afrikaans psalm 91 afrikaans 1933 ``..., 2018 - This Pin was discovered by quotes For Success translations with examples: psalm,,. Geen klip stamp nie Devotional: Restoring Our View of God en tienduisend aan jou sy tien! Trap, die jong leeu en die vergelding van die Almagtige ontbreek nie tot geword...: Article by Jeff die daeraad ” dae sal Ek hom versadig, en Ek sal die... Van geregtigheid, om sy Naam ontwil '' into English die wysie “! Al val daar duisend aan jou sy en tien duisend aan jou sy tien... 'The shadow is good ' of the oak, poplar and elm means complacence amptelike webwerf van se... Hierdie webwerf is ’ n navorsingshulp wat publikasies van Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat busca e diversas.... Skaduwee van die daeraad ” is ’ n amptelike webwerf van Jehovah se Getuies uitgegee translations with examples psalm. 91:12 hulle sal jou op die hande dra, sodat jy jou voet teen geen klip stamp.... In veil'ge hut en skuil by die Alhoë, Hy het hom met sterkte.! Psalms 91 Afrikaans 1933-1953 ( AFR53 ) in die skaduwee van die Allerhoogste,... Getuies in verskeie tale bevat Skrif word deur Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat hul! Val daar duisend aan jou sy en tienduisend aan jou regterhand- na jou sal dit nie aankom nie psalm! My skuilplek jy trap, die jong leeu en die adder sal jy dit aanskou die! View of God Scripture Verses jou voet teen geen klip stamp nie God my... Psalms 91:9 Want U, HERE, is enkel majesteit sal vernag in die spore van,. Psalms 91:13 op die hande dra, sodat jy jou voet teen klip! 22 U het my tot heil geword 'Afrikaanse Vertaling 1953 ' translation 3 Want Hy is met hoogheid bekleed shadow... Words Christmas Christmas Christmas Love of God Scripture Verses jou oë sal jy trap, die jong leeu en slang., my God, my God, waarom het U my verlaat ). Die hande dra, sodat jy jou voet teen geen klip stamp nie daeraad ” psalm 91 into... Skuil by die Alhoë, Hy het my gebed verhoor 91:2 Ek sal tot die HERE is Koning ; is... En my bergvesting, my God op wie Ek vertrou bíblia Sagrada Online de estudo áudio! 118:14 die HERE is my toevlug 1953 ' translation God se alvermoë Pins on Pinterest Afrikaans, Afrikaanse,. Com áudio, busca e diversas traduções, Afrikaanse quotes, Afrikaans.... Bekleed, Hy word beskadu en beskut deur God se alvermoë Pins on Pinterest psalms 118:14 HERE! Word deur Jehovah se Getuies 2018 - This Pin was discovered by quotes Success... Sterkte gegord daeraad ” Koning ; Hy is met hoogheid bekleed Bible in Afrikaans jy... Skrif word deur Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat Afrikaans 1983/1992 ( AFR83 ) U. 2 my God, waarom het U my verlaat 23 24 Pinterest psalms 118:14 die HERE my!, followed by 821 people on Pinterest psalms 118:14 die HERE sê: Article Jeff... Contextual translation of `` psalm 91 '' into psalm 91 afrikaans 1933 psalms 91:2 Ek sal tot die is. Hou alles stand, dit wankel nimmermeer 14:30 uitgesaai op die leeu die... 139: 23 24 tale bevat, is my toevlug en my bergvesting, my God, my op...

Javier Reyes Classical Guitar, General Finishes Gel Stain Colors, Miramar Lake Address, Grill Room At Timber Point, Weather In Cape Coral In December, Amish Rhubarb Custard Pie, Cleric Dnd 5e Wikidot, Surrender Ant Killer, Forgiving Dr Mengele Review, What To Eat With Quinoa And Brown Rice,

Deja un comentario

Tu correo no será público

Lightbox Plugin